گروه کارو فناوری امارات متحده عربی

وبلاگ علمی آموزشی اطلاع رسانی گروه کاروفناوری

وبلاگ علمی آموزشی اطلاع رسانی گروه کاروفناوری

گروه کارو فناوری امارات متحده عربی

علمی آموزشی اطلاع رسانی

ودمان پرورش و نگه داری از حیوانات

سوال :  در ردیف نخست نام چهار حیوان اهلی را که در منطقۀ شما امکان پرورش و نگهداری دارند،بنویسید. سپس با بررسی برگۀ مشخصات پرورشی حیوانات اهلی را که انتخاب کردىد از دبیر خود بگیرید یا از اینترنت جستجو کنید. مشخصات خواسته شده را در زیر نام هر حیوان بنویسید. 

جواب این سوال بستگی به شرایط محیطی هر منطقه دارد و جدول زیر یک نمونه کلی است . 
 

مشخصات وحیوان 

بزوگوسفند

اسب

گاو

مرغ وخروس

فراورده های قابل فروش

شیر - گوشت - پشم و مو

--------------

گوشت - شیر

تخم مرغ - گوشت

شرایط محیطی

معمولی

معمولی

معمولی

معمولی

فضای نگه داری

باز - بسته

باز

باز - بسته

 باز

تجهیزات مورد نیاز

مکان لازم

مکان لازم

مکان لازم

دان خوری - آبخوری - دستگاه جوجه کشی و.........

خوراک

علوفه - کنسانتره

علوفه - کنسانتره

علوفه - کنسانتره

انواع دان - کنجاله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵/۰۳/۰۵
حسن رسول پور

نظرات  (۴۸)

بددددد بوددددد

عالی بود ممنون من تو هر سایتی رفتم پیدا نکردم
خیلی خوب بود 
واقعا خیلی لطف کردید که گذاشتید
خیلی خیلی ممنون
خوب بود خیلی دنبالش گشتم اینجا تونستم پیداش کنم ممنووون
عالی بود مرسی
واقعا عالی بود
واقعا مرسی خیلی کمکم کردیم متشکرم
خیلی عالی بود 
ممنون 

ببببببببببببببددددددددددددددددددد بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

ممنونم عالی بود کمک بزرگی کردین
عالییییییییییی..

چی بود این بابا به درد من که نخورد


عالی بود ..... دمتون گرم.
 خیلی به دردم خورد.

مفید بود.
عالی بود
خسته شدم از بس دنبالش گشتم

عالی بود بسیار مممنونممممم



عاشق سایتتونم خیلی به دردم خورد 


واااااای عاالی بود.
خدا خیرت بده تو هیچ سایتی نتونستم پیداش کنم.
بسیار متشکرم.عاللیییی
۰۵ مارس ۱۷ ، ۱۱:۴۵ عباس کاملی
عالی بود
وبسیار هم عالی.بعضیا دروغ میگن برای درس فناوری و تکمیل جدول عالیییییی
عالیههههههههههههههههههههههههههههه
مرسی خوب بود
۱۴ آوریل ۱۷ ، ۱۲:۳۲ معصومه رضایی
خیلی کیری بود
عالی عالی و بازهم عالی ......                                                                        مرسی و ممنون که گذاشتین
خیلی خوب بود ممنونم😍😍😍😍
واقعا ازتون ممنونم خیلی کمک کردید امیدوارم همیشه موفق باشید
عالی بود متشکرم
عالی بود واقعا ممنونم
وای وای مرسی واقعا ممنون کلی مرسیییییی⭐🌸
هرجا گشتم نبود فقطم همین جدولو نداشتن !
مرسی❤💋
می توانستید توضیحات کاملتری بزارید
ولی به هر حال ممنون
خیلی لازمم بود مرسی
۲۴ فوریه ۱۸ ، ۱۰:۳۴ حسین رسولی
خیلی خیلی خیلی عالی هست
لطفا کرم ابریشم رو هم بذارید عالییی بود
سلام عالی بود ممنون 
سلام  ممنون میشم اگر برای حیوانات دیگر هم مطلب بگذارید 
                                                                                        با تشکر 🙏
بدنبود ولی بیشتروبهتربزارید.مرسی

ممنون از کمکتون
۰۳ مارس ۱۹ ، ۱۹:۴۹ ابوالفضل زارعی
عالی بود.کمک خیلی بزرگی بود.هیچ جا این نبود
باید برای تجهیزات مورد نیاز و نوع خوراک و فضای نگهداری و شرایط محیطی توضیحات و موارد بیشتری رو میذاشت 
ولی در کل ما فقط مینویسیم که نمره بگیریم
البته بعضی معلمای سختگیر مثه معلم من به این چیزا نمره نمیده
ولی بازم مرسی
واقعا خوب بود من که نهایت استفادرو کردم ممنون از سایت خوبتون:)**

واقعا خیلی خیلی ممنونم عالی بووووووووووود😊

هرجا گشتم نتونستم این جدولو پیدا کنم امیدوارم موفق باشید 

خیلی کمکم کرد و باعث شد نمرمو کامل بگیرم 👌

عالی

من تو هر سایتی رفتم پیدا نکردم

عالییی بود من هرسایتی رفتم پیدا نکردم ممنووونن

خیلی خوب بود ممنون

دمتون گرم هر جا رفتم پیدا نکردم

۰۶ مارس ۲۱ ، ۰۸:۲۸ نجمه سادات طبایی شمس

سلام قابل توجه ی کسایی که گفتم بد بوده باید بگم اصلا اینطور نیست خیلی هم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی